karrosdressyr.blogg.se

Blogg om min vardag med hästarna.

Ordning&reda, pengar på fredag.

Kategori: Danmark

En bra eftermiddag idag också! Fick rida en till häst i alla gångarter och prova på byten denna gången med, de funkar och dom är rena, men har en lång väg kvar att lära mig sätta dom där 8:orna istället för en 6:a.. Nina sa till mig att han gör ju byterna på hjälpen men att hästen kan ju verkligen öppna upp och göra stora fina byten, som är 8:or. Men då ska ju allt stämma överrens. Dit kommer jag nog någon gång i framtiden också. 
 
Har även städat mitt rum, plockat undan alla kläder, damsugit och bytt lakan. Heter man Karolin Sjunnemo blir de lätt stökigt på sitt rum..
 
Våga drömma, Ingen dröm är för stor.
 

KOMMENTARER:

  • Katarina säger:
    2014-10-13 | 20:11:32

    Fint du gjort. Heja ryttarinnan:))du träna mentalt innan du somnar. Tänk hur du ska göra så somnar du med det och kroppen jobbar när du sover

  • pappa säger:
    2014-10-13 | 22:04:14

    Det ska gudarna veta! (Att det blir stökigt är ett understatement)

Kommentera inlägget här: