karrosdressyr.blogg.se

Blogg om min vardag med hästarna.

Lycklig.

Kategori: Danmark

Har inte skrivit något sista veckan, men jag fick rida lite hästar, några som bara skulle skrittas och travas och någon i alla gångarter och lektion för Nina. 

Igår kom min mamma, pappa & Sara till stallet, blev så glad över att se dom! Började till och med gråta.. De var nog väldigt blandade känslor och när jag inte har haft någon att prata med om mina åsikter om min vistelse här. Det var nog en lättnad som släppte över mig att få känna trygghet och berätta allt jag vart med om för min mun gick i ett! 

Vi checkade in på hotellet igår, riktgt fint hotell och vi åt här igår kväll, som de är på finare resturanger så är det inte mycket mat, men riktigt gott var de. Nu på morgonen är man riktigt hungrig, blir att gå ner och käka upp hela frukost buffén nu haha..  

Puss och kram! 



Kommentera inlägget här: